خانه ~ بهداشت و سلامت ~ بهداشت فردی ~ با خوردن موز در 3 روز لاغر شوید

با خوردن موز در 3 روز لاغر شوید

لاغری سریع با موز تنها در 3 روز

تاثیر مصرف موز بر سلامت
موز و تاثیر آن در سلامت

آیا موز باعث چاقی شما می‌شود؟

شاید بارها از متخصصین تغذیه شنیده باشید، که باید از خوردن موز، به خصوص هنگامی که در رژیم غذایی برای کاهش وزن هستید، اجتناب کنید؛
چون حاوی مقادیر زیادی از قند است.

با این حال خیلی شنیده ایم که بعضی از مردم از خوردن موز دچار هراس می‌شوند، برای اینکه متعتقد هستند که این میوه آنها را چاق می‌کند.

این موضوع درست است که موزها حاوی قند هستند، آنها می‌توانند فقط باعث افزایش وزن شما شوند.

اما نکته این است اگر شما مراقب نباشید که چقدر کالری مصرف می‌کنید و آنها را با چربی ها ترکیب کنید این اتفاق خواهد افتاد.

لاغری سریع با مصرف موز تنها در 3 روز
لاغری سریع با موز

لاغری سریع با موز

آنهایی که موز زیاد میل می‌کنند کسانی هستند که فقط میوه های تازه برای حفظ بدن خود می‌خورند آنها بیشتر تناسب اندام دارند و در واقع هر هفته از ده ها موز استفاده می‌کنند. راز آنان این است که از غذاهای چرب زیادی استفاده نمی‌کنند که وقتی با مواد غذایی شیرینی مثل موز می‌خورید، به سلول های چربی متصل نشوند.

بنابراین باید گفت؛ که اگر شما میزان چربی ای را که مصرف می‌کنید کنترل کنید، می‌توانید با خیال راحت و بدون احساس عذاب وجدان، از این میوه خوشمزه استفاده کنید درواقع، با اضافه کردن این میوه، به رژیم غذایی خود هضم را بهبود می‌بخشید، سموم اضافی را از بین برده و باعث درخشش بیشتر پوستتان می‌شود.

مزایای سلامتی موز:

موزها مزایای شگفت انگیز بسیار زیادی دارند که خلاصه کردن آنها در چند جمله، کار دشواری است اما به برخی از اصلی ترین آنها خواهیم پرداخت :

  • سرشار از پتاسیم، دارای ویتامین‌های B و منیزیم هستند، که شامل چربی و کلسترول نمی‌باشد.
  • موز برای تقویت قلب و استخوان‌ها ،سیستم عصبی و کلیه‌های شما خوب هستند و خلق و خو و سیستم ایمنی را بهبود می‌بخشند.
  • رژیم کاهش وزن موز، یک روش سریع و خوشمزه برای کم کردن وزن، بدون نیاز به خوردن غذاهای کسل کننده و بدون مزه است.
  • موز می‌تواند به تولید سروتونین در بدن کمک کنند، که بعنوان (( هورمون شادی )) شناخته شده است.
  • زمانی که شما مشغول انجام این رژیم هستید، هیچ ناراحتی و افسردگی را حس نمی‌کنید و این یک عنصر کلیدی در هر رژیم غذایی موفق است.
مزایای سلامتی موز
مزایای سلامتی موز

اگر از آنچه می خورید متنفر باشید، بدن شما نیز در برابر آن مقاومت می کند و از مواد مغذی که باید از آن جذب کند، را دفع می کند به عبارت دیگر،اگر از وعده های غذایی خود لذت ببرید،با مواد غذایی که میل می کنید، احساس راحتی و خوشحالی کنید،چربی فقط ذوب می شود و شما احساس قدرت و انرژی می کنید پیروی کردن از این رژیم غذایی، بسیار راحت و آسان است فقط 3،4روز زمان می برد و شما می توانید، تا 4 کیلوگرم وزن کم کنید.

منوی اصلی و برنامه این رژیم غذایی لاغری سریع 3 روز با موز :

برای 3 تا 4 روز آینده، 3 تا 5 موز را با 3یا 4 فنجان شیر کم چرب مخلوط کنید و میل کنید اگر شیر دوست ندارید، میتوانید شیر بادام را که اخیرا خیلی محبوب هم شده است امتحان کنید در صورت تمایل می توانید ماست ساده را نیز جایگزین کنید همچنین می توانید، آنها را به طور جداگانه بخورید. می توانید فقط یک موز و یک فنجان شیر را با چند قطعه یخ مخلوط کنید و بنوشید اگر موزها را قبل از استفاده فریز کنید و شیر را بجوشانید، یک بستنی خوشمزه به دست می آورید که یک معجون و درمان گر عالی در یک روز داغ تابستان است.

رژیم غذایی لاغری سریع
رژیم غذایی لاغری سریع

برای 3 تا 4 روز آینده، 3 تا 5 موز را با 3یا 4 فنجان شیر کم چرب مخلوط کنید و میل کنید اگر شیر دوست ندارید، میتوانید شیر بادام را که اخیرا خیلی محبوب هم شده است امتحان کنید در صورت تمایل می توانید ماست ساده را نیز جایگزین کنید همچنین می توانید، آنها را به طور جداگانه بخورید. می توانید فقط یک موز و یک فنجان شیر را با چند قطعه یخ مخلوط کنید و بنوشید اگر موزها را قبل از استفاده فریز کنید و شیر را بجوشانید، یک بستنی خوشمزه به دست می آورید که یک معجون و درمان گر عالی در یک روز داغ تابستان است.

منوی رژیم غذایی و لاغری در 7 روز با موز:

این نسخه از رژیم غذایی موز، میتواند شما را بسیار لاغر کند نه تنها به کاهش وزن کمک میکند، بلکه یک پاک کننده طبیعی نیز می باشد همه ی آن چیزی که شما نیاز دارید، موز ، چای سبز و دو عدد تخم مرغ است.

هر روز به هر میزانی که دوست دارید، چای بنوشید و برای متعادل کردن مصرف پروتئین در این 7 روز، تخم مرغ را به آن اضافه کنید پس از اتمام این رژیم غذایی، مطمئن شوید که به تدریج به عادت غذا خوردن معمولی خود برمی گردید ، به خودتان 2 یا 3 روز استراحت بدهید، تا بدنتان ریکاوری شود.

از خوردن غذاهای فرآوری شده، چربی ، قند یا الکل اجتناب کنید و در عوض، خوردن سبزیجات و میوه های تازه را شروع کنید دفعات غذایی خود را افزایش و حجم آنها را کاهش دهید.

درباره‌ی وی‌میز

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *